Engine failure: check software. ACLeague Wykop.pl. Liga simracingowa Assetto Corsa.
Oglądasz stronę archiwalną. Zawarte na niej dane mogą być nieaktualne, a linki do zasobów zewnętrznych mogą nie działać. Przejdź na stronę główną ACLeague.
ACLeague Sezon VII: GT3
Porsche 911 GT3 R

Klasyka gatunku. Wyścigowe 911 generacji 991, które Porsche pokazało światu jesienią 2015 roku, bazujące na drogowym 911 GT3 RS. Maszyna dostępna jest dla wszystkich chcących się ścigać w grupach GT3 każdego szczebla w cenie skromnych 429 tysięcy euro plus podatki i lokalne opłaty (prawie 1,9 miliona złotych). Coupe, jeszcze jako prototyp, zadebiutowało w październiku 2015 roku w jednej z eliminacji pucharu VLN na Nürburgring Nordschleife. Fabryczni kierowcy Porsche zajęli wówczas trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej. Najważniejsze serie o zasięgu globalnym, w których można zobaczyć 911 GT3 R to IMSA SportsCar Championship (grupa GT Daytona), Blancpain GT Series, Intercontinental GT Challenge oraz FIA GT World Cup.

To jedyny samochód w stawce globalnych GT3 z silnikiem umieszczonym w najmniej odpowiednim miejscu. Czyli z tyłu, w czym Porsche specjalizuje się od samego początku działalności. I jedyny samochód z silnikiem typu boxer: płaską, wolnossącą, chłodzoną cieczą jednostką o³iu cylindrach, pojemności czterech litrów i mocy około 535 koni mechanicznych, która kręci się do dziewięciu tysięcy obrotów na minutę.

Specyfikacja*
Silnik:B6 180° N/A
Pojemność:4000 cm³
Położenie:tył
Napęd:tył
Skrzynia biegów:sekwencyjna 6
Moc:535 KM @ 8250 rpm
Moment obrotowy:486 Nm @ 6750 rpm
Masa:1245 kg
Masa/moc:2,33 kg/KM
Zbiornik paliwa:120 litrów
Vmax default:287 km/h
* - Wartości Assetto Corsa
Kierowcy:

Wild Hogs Simrace.pl: "Przy wyborze autka dla naszego teamu nie decydowały osiągi, a feeling. I dlatego zdecydowaliśmy sie na klasykę gatunku jakim jest 911 GT3 R. Wygląda pięknie, ma bardzo dobry widok z kokpitu no i prowadzi sie rewelacyjnie. Myślę, ze środek stawki ma zagwarantowany."

Bomber89: "Najlepszy wygląd, dźwięki silnika i dyfra, co prawda trzeba go dobrze ustawić ale jest duży zakres ustawień skrzydeł i zawieszenia. Testowałem tylko GT-R'a, Lambo i GT3 R. 10/10."